TCSP #3 – dobre lektury dla copywritera

Osoba sięga po książkę
Podziel się:

To Ci Się Przyda – wartościowe książki dla copywritera

Wraca nieco zakurzony cykl TO CI SIĘ PRZYDA, czyli krótkie wpisy omawiające wszystko, co możesz wykorzystać w pracy copywritera i szerzej, osoby zajmującej się marketingiem internetowym. Tym razem skupimy się na dobrych, wartościowych lekturach.

Warto czerpać wiedzę z książek, na rynku jest ich sporo, natomiast ja polecę 5 tytułów. Jeśli jesteś lub chcesz zostać copywriterem, interesuje Cię marketing internetowy – musisz je sprawdzić. Zaczynajmy!

5 książek dla copywritera i nie tylko

Magia Słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy? / Joanna Wrycza-Bekier / – książka, którą gorąco polecam. Kilka lekcji przydatnych dla każdego, kto pisze. Autorka tłumaczy jak pisać, co robić z tekstem, czego nie, na co zwracać uwagę, co można spokojnie pominąć. Lektura obowiązkowa.

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier / – ta sama autorka, zupełnie inna książka. Lektura traktuje wyłącznie o pisaniu do sieci, a dobrze wiemy, że teksty w niej publikowane rządzą się nieco innymi prawami. Wiele cenny porad, wskazówki dotyczące tworzenia tekstów przeznaczonych do różnych kanałów komunikacji (SM, e-mail marketing, blog itd.).

E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka. / redakcja: Grzegorz Mazurek / – obszerne opracowanie dotykające podstaw e-marketingu. Książka o akademickim zacięciu. Nie musisz czytać jej całej, ale w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zagadnień z zakresu marketingu internetowego będzie nieocenioną pomocą.

Jak pisać, żeby czytali? / Artur Jabłoński / – bardzo fajna pozycja podana w postaci przydatnych fiszek. Prosto, przejrzyście. Same konkrety bez zbędnego lania wody. Naprawdę polecam, warto mieć je pod ręką.

Narratologia / Paweł Tkaczyk / – autor już dziś uchodzi za legendę marketingu, zresztą całkiem słusznie. Naprawdę mądry facet, który w opisywanej pozycji przekazuje całą masę wskazówek przydatnych zarówno w trakcie opowiadania, jak i pisania. Ważna książka, szczerze polecam.

Oczywiście dobrych książek traktujących o copywritingu i marketingu jest naprawdę sporo, jednak powyższe to według mnie doskonały pakiet startowy. Polecam i mam nadzieję, że Wam się przydadzą.

Podziel się:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x